DT Carmen Roets

Hallo mede- creatievelingen, 
Ik ben Carmen en tel 26 lentes! Reeds in mijn kinderjaren was ik al een creatieve bij. Een 2-tal jaar geleden ontdekte ik Tim Holtz, waardoor ik gebeten werd door het Scrap- virus. Ik ging met zijn technieken ondermeer aan de slag op wenskaarten en tags. Ook de mooie papierlijnen van ondermeer Graphic 45 en Prima kunnen me erg bekoren, hiermee maak ik heel graag mini- albums. Voor een 3-D project (lees: doosjes en dergelijke meer) ben ik ook steeds te vinden. Sinds de ontdekking van Dyan Reaveley (en haar sprayinkten) en Anna Finnabair verken ik momenteel volop de art journal en mixed media wereld!  Een specifieke stijl heb ik dus niet. Ik doe gewoon mijn ding en geniet ervan want daar draait het tenslotte allemaal om!
















 
Welkom in ons Designteam Carmen!!

Geen opmerkingen: